Veelgestelde vragen

Staat uw antwoord er niet bij?
U kunt uw vraag 24/7 stellen per mail of WhatsApp. Wij streven er naar zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk de volgende werkdag te reageren.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij streven ernaar binnen twee werkdagen te verzenden. Indien volledige betaling ontvangen is vóór 14:00 uur verzenden wij in de regel nog dezelfde dag. Een eventuele afwijkende (eerstvolgende) verzenddag wordt vermeld op de startpagina en bij de checkout. Indien de verzending onverhoopt vertraging op dreigt te lopen gaan we met u via de bij ons bekende contactmogelijkheden in overleg. Neem contact met ons op als u produkten dringend nodig heeft, om te bespreken of we de bezorging kunnen bespoedigen.

Met welke bezorgdienst wordt mijn bestelling verzonden?
Met PostNL 

Hoe worden de verzendkosten berekend?
Verzendkosten gaan naar gewicht en gekozen manier van verzenden. Hier vindt u meer informatie: 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
In het passende formaat luchtkussenenvelop of brievenbusdoosje, of als pakket.

Kan ik een bestelling plaatsen en een ander daarmee verrassen?
Jazeker! Vul bij de checkout via het aanklikken van: 'Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven' de gegevens van de ontvanger in. We kunnen namens de gulle gever een persoonlijke boodschap meesturen. Noteer de tekst bij 'Eventuele opmerkingen' en we sturen de boodschap op een minikaartje of ansichtkaartje mee. 

Kan ik bestellingen afhalen?
Dit is doorgaans niet mogelijk. Echter, indien u in het weekend zit te springen om bepaalde artikelen en ik ben in de buurt kunt u, ná telefonisch overleg, via 068133620, eventueel een afspraak maken voor afhalen, tegen contante betaling.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
IDEAL, Bancontact, vooraf overmaken.

Hoe kan ik een klacht indienen?
Nadere informatie over herroepingsrecht/klant vindt u hier. Het is binnen de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is staat het de consument vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mag ik (een gedeelte van) bestellingen retourneren?
Ja: na overleg binnen 14 dagen mogen artikelen in ongeopende en onbeschadigde verpakkingen binnen  nogmaals 14 dagen retour gezonden worden. Let's Bead! heeft de heenreis van de artikelen betaald. De terugreisverzendkosten zijn voor uw rekening.

Vraag, of opmerking?

Mail ons
 06-81133620 (Yvonne)
 WhatsApp (Yvonne)

© 2009 - 2022 Let's Bead! | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel